tisdag 30 september 2014


Du kan sparka på mig hur mycket du vill , jag har redan varit i helvetet & vänt en gång & hur mycket du än spottar lögner om mig kommer det bara att användas mot dig 
Jag är en Fenix jag dör & föds på nytt starkare än någonsin förr 
Jag reser mig upp från askan redo för ett krig som du kommer förlora om du starta det. 
Glöm aldrig att en vacker dag växer han upp & då kommer han få veta allt & det du gjort kommer vara honom oförlåtligt 
Du har glömt vem du ge dig på
En mamma som gör precis vad som helst för sina barn är en livsfarlig fiende 
Men du kan fortsätta din lögner om
Mig för det vinner jag på 

Jag kommer alltid vara starkare än dig , jag kommer alltid tänka på mina barns bästa ingen annan 
Det du gör , gör du endast för din egen skull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar