lördag 9 augusti 2014

Feelings


Träffat någon av de mest underbaraste på denna jord , vet inte hur jag ska förklara detta men känslorna för denna specifika individ är utan dess like , ni kan inte äns fantisera om det. 

Med omtanke , respekt & kärlek bemöter han mig som sin jämlike & på det sättet han ser på mig så vet jag att jag har hittat hem. 
Det kommer att vara vi , det känns i hela min kropp. 
Vi ligger på samma nivå i livet & klickar med varandra som jag känt honom i hela livet. ❤️


Seriös & redo att börja leva på riktigt , tillsammans med någon som är på samma plan , vi är på samma plan , det är på riktigt 

Är det för bra för att vara sant ? 

Jag har redan fattat mitt beslut för att jag vill inget annat än det här & jag vet att detta är på riktigt & jag kommer aldrig bli lycklig om jag inte gör detta , så jag har redan tagit mitt beslut det var tagit redan innan jag själv bestämt mig för det. 

Mina känslor är extrema jag vet det men jag kan inte känna lite för när jag väl känner , känner jag allt det finns inget mellanting & för honom känner jag allt , försöket lägga band på mig själv & inte säga för mycket vill inte skrämma bort denna underbart vackra skapelsen men i vissa lägen är de extremt svårt att hålla igen , näst intill så man explodera av känslor som bara vill komma ut för att visa vad denna person betyder men så funkar inte människor så håller igen så gott jag kan för shit vad jag är lycklig nu 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar